4 דברים חשובים בבניית חנות אינטרנטית
האינטרנט שינה את החיים שלנו בכל כך הרבה דרכים ולדעתי, אחד הדברים הכי טובים שהאינטרנט הביא לעולם הוא היכולת שלנו לבצע, בקלות, רכישות און ליין של מוצרים ושרותים מכל העולם.
היום, ניתן להשיג ולרכוש כמעט כל דבר דרך רשת האינטרנט, החל מחלקי חילוף לרכב (יש לי חבר שכבר לא הולך למוסך, הוא רוכש את חלקי החילוף לרכב שלו ב-ebay ומתקן לבד :)) ועד ביצוע עסקאות נדל"ן במקומות מרוחקים וכל זה דרך הטאבלט, המחשב האישי או הטלפון הנייד בלי קשר למיקום הגאוגרפי שלנו.
באותה הקלות שבה ניתן לרכוש, כך גם אפשר למכור מוצרים ושרותים, בין אם תפתחו חנות ווירטואלית או שתמכרו מוצרים ב-ebay, Amazon המגבלות הגאוגרפיות של ניהול חנות פיזית
בניית חנות וירטואלית – מחיר
נפרצו וכמעט שלא קיימות עוד בעולם הגידיטלי שממשיך ומספק פתרונות מוצלחים למסחר באינטרנט.
אם אתם מעוניינים בבניית חנות וירטואלית, חנות ecommerce, ולהתחיל למכור ללקוחות מכל רחבי העולם, כדאי שתקחו בחשבון את 4 הנקודות הבאות:
1. S.E.O קידום האתר בתוצאות החיפוש
לפי הנתונים שפרסמה חברת Yotpo, שבצעה ניתוח ל-18,000 חנויות מסחר אלקטרוניות בארה"ב, יותר מ-30% מהתנועה לאתרים הגיעה דרך תוצאות החיפוש האורגניות של Google, Bing, Yahoo וכו..
מאמצי קידום האתר במה שאנחנו קוראים לו Long-Tail הקשורים לתיאור המוצר או השירות אותו אתם מוכרים, עשויים מאוד לעזור ולמשוך תנועה אורגנית לחנות האינטרנטית ולהגדיל המכירות.
2. ניהול מערכת יחסים עם הלקוחות במדיה החברתית
חושבים שאם החנות היא וירטואלית אז לא צריך לפגוש את הלקוחות? תחשבו שוב.
נוכחות במדיה החברתית המתאימה, היא בעלת חשיבות רבה לחנות מסחר באינטרנט, כך תוכלו לשמור ולפתח מערכת יחסים חזקה עם לקוחות / לקוחות פוטנציאלים ולזכות בתנועה איכותית לאתר הקניות שלכם. ניהול תוכן אפקטיבי במדיה החברתית היא משימה שדורשת עבודה של כמה שעות שבועיות ולכן המלצתי היא לשכור את שרותיו או שרותייה של מנהל/ת תוכן.
נכון שאפשר לעשות הכל לבד, אבל האם לא כדאי לכם להתמקד בניהול העסק ולתת למומחים, בעלי נסיון בתחום, לעשות את מה שהם יודעים לעשות?
אך אל תוותרו על המעורבות שלכם גם אם החלטתם לשכור את שרותיו של מנהל תוכן לרשתות החברתיות. קבעו את הטון ואת הגוונים, אבל השאירו את העבודה למומחים.
3. בחרו שם פשוט וזכיר לחנות
תהליך בחירת השם לחנות האינטרנטית הוא לא פשוט. המטרה היא למצוא שם ש"ידבק" בזיכרון של הגולשים. שם שיהיה קל לשווק או כמו שאני אוהב להגיד "שישאר שם לתמיד". אם חשבתם שמציאת שם זכיר זו משימה לא פשוטה, נחשו כמה קשה למצוא שם דומיין שמתאים לשם שבחרתם. כיום שמות דומיין טובים הם מצרך נדיר ולצורך משימה זו אני שוב חוזר וממליץ להשתמש בשרותיהם של המומחים בתחום.
4. פרסום ב -Google, Youlube והתמקדות במובייל
כך תצרו תנועה מהירה לחנות הוירטואלית שלכם. מספר החנויות המפרסמות בגוגל וביוטיוב עולה מוים ליום ואיתו העלות הממוצעת למילות המפתח השונות, לכן חשוב מאוד שלא לזרוק כספים מיותרים על קמפיינים לא אפקטיבים וגם כאן, ניחשתם נכון, המלצתי היא לשכור את שרותיהם של המומחים בתחום.
לסיכום
אם אתם בעלים של חנות, עסק יצרני, אמנים היוצרים מוצרים שניתן למכור ולשלוח, או שחשקה נפשכם בחנות אינטרנטית כזו או אחרת, התחילו למכור עכשיו! האינטרנט מאפשר לכם להגיע לכל מקום ולכל אדם על הפלנטה שלנו, צאו וכבשו את עולם ה-ecommerce.
0 תגובות